Dagens träning - armar, axlar, mage

Vilket skönt pass jag precis varit! Knappt något folk alls i gymmet, vi var tre stycken tror jag under den timmen jag var där :) Jag passade på att utöver mitt vanliga pass testa några nyheter som jag nog skall lägga in i mitt schema. Tycker att det är skönt att kunna testa olika vikter och inställningar när det inte är så mycket folk där, gott om tid. Dessutom inbillar jag mig att folk tittar snett på mig när jag verkar ovan vid något - t.ex. en ny övning i gymmet. Naturligtvis är det inte så, men inbillning kan ibland vara riktigt allvarliga grejer... Testade t.ex några bröstövningar i kabelcrossen, tror att jag kommer ha skööööön träningsvärk imorgon! Är riktigt sugen på att dra igång seriöst med träningen igen efter nyår!

På vägen hem satt jag i jordens längsta bilkö. Dum som jag var valde jag att inte cykla idag, har snöat ungefär 20 cm snö idag/inatt och cykelvägarna är inte plogade. Dessutom är det svinkallt och jag var lite lat. Så jag tog bilen, dumt nog. På vägen hem satt jag i bilköer som gjorde att det tog 45 minuter från gymmet och hem, en resa som brukar ta max 10 minuter. Suck!

Nu skall jag åka till min bästis och mysa hela kvällen, imorgon åker vi till Västerås för julfirande!
Ha en trevlig kväll, och återigen vill jag gärna uppmana er - skriv en liten kommentar om vem du är som läser min blogg. Det är kanske 3-4 personer som kommenterar, och mååååånga mer som läser! Vilka är ni? :)


Kommentarer
Postat av: Annika

Ja men precis, jag hade min blogg låst i nästan 1 år men nu har jag öppnat den igen och vips så kommer folk dit trots att jag inte gör reklam på den på face eller liknande. kul :)



Hur hittade du mig?



Du får läsa om den roliga grejen i fitness i vår ;)

2010-12-22 @ 20:19:06
URL: http://annikapersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0