Dagens träning - armar, axlar, mage

Jag hade absolut ingen motivation alls i eftermiddags men sambon "tvingade" med mig till gymmet. Promenad i snön dit och promenad i ännu mer snö hem. På gymmet körde jag igenom armar, bröst, axlar och på slutet magcirkel ihop med sambon. Känner att det skall bli skönt att komma hemifrån några dagar och inte kunna träna som vanligt, jag tror att det kommer göra underverk för mig inspiration! Över julhelgen och dagarna efter skall jag åka mycket skidor, leka i snön med småkusiner och gå promenader. Det får bli min träning!

Det börjar bli dags att sätta ihop nya gympass. Jag kör samma pass i typ 8 veckor för att sedan växla övningar. Har lärt mig att det är viktigt för att musklerna skall fortsätta utvecklas, och inte "vänja sig". Just nu tryter inspirationen, men jag skall titta bland mina urklipp från tidningar och hoppas få ihop några bra pass! Jag har delat upp kroppen i 2 styrkepass: Armar, axlar, mage (och bröst) & Ben, rumpa och rygg. Vet att många delar upp 3 pass eller fler, men eftersom att jag tycker om att gå på gruppträningspass och försöker göra det några gånger i veckan tycker jag att två pass är nog. Hur gör ni?

Jag vill jättegärna ha tips på bra övningar att ha med i mina kommande pass, vilken/vilka muskler som helst! Överös mig :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0