Dagens träning - axlar, bröst, triceps + promenad

Vid lunchtid åkte jag till gymmet för att låta axlar, bröst och triceps få sig en omgång. Riktigt skönt pass! Jag tycker allra bäst om att gymma när det inte är så mycket folk att trängas med, allra bäst när det nästan är folktomt :) Idag var det förvånansvärt mycket folk trots att det var mitt på dagen. I vanliga fall är det nästan alltid lugnt på gymmet då, men jag antar att folk fortfarande är lite jullediga.

I mitt nya axlar-bröst-triceps-pass finns bl.a. några övningar för bröstmusklerna i cabelcross, riktiga favoriter och jag känner mig så stark! Kul!

Efter middagen gick vi en powerwalk jag och sambon, skönt med lite frisk luft och en ordentlig pratstund. Pratade bl.a. om skidresan som vi skall åka på med min familj vecka 2. Till Trysil bär det av och där skall vi fira min pappa som fyller 60 år! I början av sommaren skall vi fira honom ännu mer med en härlig resa som vi planerat och längtat efter länge - två veckors segling i Grekland! Det ser jag verkligen fram emot... Någon som gjort något liknande?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0