Dagens träning - ben, rumpa, rygg

Eftermiddagens träningspass med sambon var riktigt lyckat! Mitt fokus var ben, rumpa rygg och jag körde bl.a. följande övningar:
  • Utfall med skivstång
  • Marklyft
  • Knäböj
  • Ryggresning på pilatesboll
  • Rumplyft på pilatesboll
Sambon sa "jag är sugen på att inte kunna röra armarna imorgon", och jag gav honom glatt mitt armar/axlar-pass som jag är mycket nöjd med! Bl.a. följande övningar:
  • Militärpress
  • Bröstpress liggandes på pilatesboll
  • Axellyft rakt ut från kroppen
  • En övning för Rotatorkuff och Delta som jag absolut inte vet vad den heter men som jag gillar!
När vi var klara med respektive program gjorde vi min magcirkel (3 varv) från igår. Skön och nu är vi båda riktigt trötta i magmusklerna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0