Dagens träning - kondition

Lycka! Precis hemkommen efter ett hårt konditionspass i gymmet. Jag hade massa energi och orkade springa längre (under samma tid) än vanligt. Klämde in lite cykling också, har verkligen fastnad för den konditionsformen och varvar tungt, tungt med snabbt och lätt. Svetten rinner och jag ler inombords!

Nu skall jag strax köra iväg sambon på killkväll och senare får jag ÄNTLIGEN träffa min bästis som tidigare i höstas flyttade 100 mil bort. Ikväll kommer hon hem och jag tänker stå på trappen för att ta emot henne! Kvällen blir lugn med middag och mycket, mycket babbel! Som jag har längtat...

Vad bjuder er fredagskväll på?

Kommentarer
Postat av: Karin - FitnessochHälsa

Härligt med konditionsträning och vilken mysig och trevlig fredag kväll det låter som!

2010-12-17 @ 20:53:20
URL: http://fitnessochhalsa.blogspot.com/
Postat av: Annika

haha inte så konstigt att jag tror att du är grym på skidor när du köper nya ;) Nä men vad kul, du lär ju känna stor skillnad (inte minst i hjärnan!).



Ha en fin helg!

2010-12-18 @ 09:19:29
URL: http://annikapersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0