Dagens träning - kondition



Pust! Härligt konditionspass på gymmet är precis avklarat. Kände mig riktigt stark när jag sprang där på löpbandet, vilken lycka :) Kanske blir det en löptjej av mig en vacker dag? Cyklade en stund på motionscykel också. I vår skall jag försöka klämma in ett spinningpass i veckan. Har bara varit på spinning en handfull gånger (för länge sedan) och gillade det inte särskilt mycket då, men nu när jag är lite äldre och visare (?) kanske jag inser hur kul och bra det är för kondisen! Gillar du spinning?

Nu måste jag stoppa i mig något i matväg, är hungrig som en varg! Min fina sambo är ute och åker skidor med sin pappa, så här är det lugnt :) Ikväll skall vi göra lite julgodis som vi har lovat att ta med till julfirandet: Mjölkchokladfudge och skumtomtefudge. Förhoppningsvis blir det bra! Recept och bilder kommer senare...


Kommentarer
Postat av: Karin - FitnessochHälsa

Bra jobbat med träningen! Mjölkchokladfudge lät inte helt fel så dela gärna med dej av recept senare!

2010-12-21 @ 18:15:00
URL: http://fitnessochhalsa.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0