Dagens träning - skivstång/kondition

Årets sista Skivstång/kondition. Orkade inte ta inte riktigt så mycket som jag ville på intervalldelen, är nog lite trött efter helgens halsont. Nu känner jag mig dock helt bra, konstigt att det kan gå över så fort, men jag är glad :)

Jag skrev ju att jag efterfrågade en riktigt bra body lotion häromdagen. Jag tror att jag skall satsa på den här oljan, Polynesia Monoi Miracle Oil från The Body Shop (175 kronor). Jag är smått förälskad i alla Body Shops produkter, de gör mig aldrig besviken och det känns bra med företagets värderingar och de naturliga ingredienserna.

 

Nu skall jag krypa till kojs så att jag orkar morgondagens plugg. Nu har jag verkligen börjat räkna ner till jullov. Bara 4 dagar kvar! :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0