Frukost och tentaplugg

Ny vecka och jag hoppas innerligt att den startar bättre än den förra avslutades.. Just nu känns det i alla fall så, gårdagens negativa energi tror jag att jag sköljde ner med duschvattnet förut! :)

Den här veckan lär innehålla en hel del plugg, och förhoppningsvis massvis med kul träning! På lördag skriver jag årets sista tenta - skönt! Jag tycker alltid att det är segt att sätta igång med det intensiva tentaplugget, men när den första dagen är avklarad känns det alltid mycket bättre och jag tycker mig ha bra koll på hur jag ska planera min tid fram till skrivningstillfället.

Nu sitter jag här med en stor kopp te och tittar ut på mörkret och snön, snart skall jag pulsa iväg till skolan för att sätta tänderna i kurslitteraturen och anteckningar.



Ikväll åker jag återigen till Friskis för att gå på Skivstång/Kondition. Jag tycker jättemycket om passet och hoppas att det skall kännas bättre än förra måndagen! Skall ni träna något roligt idag?

Hoppas att ni får en fin måndag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0