Hallonbollar!

Det här måste ni testa! Som chokladbollar fast nyttigare och lite annan smak :) Väldigt goda!

1 dl hasselnötter
1 dl mandlar
1 dl frusna hallon
Mixa, rulla i kokos. Förvara i kyl.
Receptet kommer från senaste numret av Topphälsa. Det blir säkert jättegott att använda andra nötter och kanske frysta blåbär istället för hallon, eller en mix?
Dessutom tror jag att de skulle vara fantastiska att doppa i smält mörk choklad...!

 

Vilket är erat favorit "nyttiggodis"? Eller onyttiggodis som man kan festa med på lördagskvällen :)

 


Kommentarer
Postat av: pethra

Det lät grymt gott!! :-) (hälsar juzze från lchf-tråden)

2010-12-14 @ 20:47:37
Postat av: Annika

Ja det är grymt billigt. Kan utan problem tänka mig att betala runt 600 kr i månaden för ett gymkort om det är rätt ställe för mig, gäller att testa sig fram när det gäller gym och inte ta första i bästa. I västerås har jag gymkort på 2 ställen och sedan även ett gymkort i Norrköping som även fungerar i sthlm på vissa anläggningar. Ibland blir jag irriterad över att det går åt mkt pengar på det men samtidigt ska man ju satsa på sig själv så :)



Ja, förra året hade jag som mål att börja springa i grupp för jag hatade ju att springa så tänkte att jag måste börja i grupp för att komma över allt. Och lika dant gäller det med Nordic Military training, är lite rädd för den typen av gruppträning och därför måste jag prova på det! ;)

2010-12-14 @ 20:49:21
URL: http://annikapersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0