Härliga färger!

Ibland när jag har tråkigt surfar jag runt på olika butiker som säljer träningskläder för att se om det finns något fint att önska eller unna sig :) Här är några godsaker jag hittade igår kväll!


Härligt färglatt underställ att ha vid skidåkning, utelek och skridskoåkning i vinter. Juniorstorlekar, billigare än vuxenmodellen (oftast tycker jag inte att det är någon skillnad?) och de passar mig finfint då jag är liten i växten!
Stadium, 299 kronor


Om jag skall börja springa behöver jag absolut fina kläder för att motivera mig själv :)
Stadium, 399 kronor


Härlig färgklick! Vem har sagt att färgen bara skall vara på det som sitter ytterst?
Stadium, 299 kronor




Snygg baksida och häftig färg!
Sportamore, 349 kronor




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0