Mellanmål?

En del i min hälsoplan för 2011 (som jag inom någon dag skall publicera på bloggen) är att jag måste bli bättre på att äta mellanmål.  Jag är jättedålig på det och blir istället tokhungrig till lunchen/middagen. Helst skall det vara sådant som jag inte måste ha i kylskåp, för när jag är i skolan är det svårt att hålla saker kalla. Nu behöver jag alla tips jag kan få på goda, mättande och nyttiga mellanmål! Självklart är jag också intresserad av sådant som måste kylas, jag är ju hemma ibland också :)

 

Så kom igen, vilka är era bästa mellisar?

 

 



Kommentarer
Postat av: Anna

Keso eller kesella med bär funkar alltid! Annars är ägg, nötter eller en proteindrink stående mellanmål för mig.

2010-12-30 @ 11:09:43
URL: http://www.trendotraning.se
Postat av: Annika

Håller med, kesella med funlight och nötter går snabbt och mättar. Annars brukar jag försöka göra mkt fruktsallad som räcker 3-4 dgr, och några ägg på det!

2010-12-30 @ 23:41:18
URL: http://annikapersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0