Träningstidningar

Jag läser, som jag tidigare skrivit om, alltid Fitness Magazine. Det egentligen den enda träningstidning jag läser, även om jag ibland bläddrar i andra på gymmet när jag väntar på min otroligt segduschande sambo...

Topphälsa är en tidning som jag tidigare tyckt har för mycket "gå-ner-i-vikt-fokus", och därför aldrig köpt. Men så har jag bläddrat lite i deras tidningar under hösten och tyckt att det finns en del trevligt, kanske inte träningsrelaterat på det sätt som Fitness Magazine, utan mer välbefinnande kanske. Nu skall jag åka till mataffären för att handla lite fredagsmys och då tänker jag köpa mig det senaste numret som belöning för att jag skrev tentan så bra :)

 

Kanske finns det några intressanta LCHF-recept att testa? En lycklig relation har jag redan, men det kan vara intressant att läsa ändå tycker jag. Astro läser jag aldrig, det absolut värsta jag vet (jag får väl blunda). Julklappstips kan vara kul att läsa, kanske något att köpa till sig själv med tanke på att jag är klar med alla andras klappar?

Vilka träningstidningar läser du?


Kommentarer
Postat av: Marieh

Jag läser Runners World. Tycker den är hur bra som helst med massor av intressanta och inspirerande reportage och intervjuer.



2010-12-12 @ 00:32:27
URL: http://Mariehsworkout.blogspot.com
Postat av: Karin - FitnessochHälsa

Jag tycker att ToppHälsa är en mycket bra tidning, som inte alls bara fokuserar på att gå ned i vikt. Hoppas att du hittade något i den senaste tidningen som du gillade!

2010-12-12 @ 09:44:42
URL: http://fitnessochhalsa.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0