Trött i musklerna & nya pjäxor

Så skön träning igår! Något tröttare än jag önskade och jag orkade inte riktigt lika mycket som jag brukar, men det var ändå jätteskönt att bara svettas och inte fokusera på något annat än att göra rörelsen rätt. Idag har jag faktiskt (brukar inte ha) träningsvärk i ryggen, ganska skön känsla tycker jag :)



Före träningen tog min fina mamma med mig till Inter Sport för att köpa nya pjäxor till mig, välbehövligt och en bra julklapp! Nu skall jag bara försöka glömma bort gårdagens shoppingrunda och bli överraskad på "Lilla julafton" den 4:e advent då vi firar med mina föräldrar :) Julafton och dagarna där i kring spenderas med sambons familj 50 mil hemifrån! Som jag längtar efter julledigt med allt vad det innebär; tid med familjen, skidåkning, läsa böcker (som inte är kurslitteratur), sovmorgon, promenader och bus i snön med småkusiner...

Hoppas att ni får en fin tisdag!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0