Vilka är ni?

Det är spännande att se bloggstatistiken! Varje dag är ni ganska många personer som är inne här och kikar - jättekul! Jag är så nyfiken på vilka ni är... Jag blir så glad om DU vill lämna en liten kommentar om hur du hittade hit och vem du är! Fast jag är ju själv anonym, så det får såklart du också vara, men något litet kanske du kan berätta om dig själv?

 

Nu skall jag cykla till gymmet, mina ben skall få sig en rejäl omgång. Det är på många sätt skönt att plugga och på det viset själv lägga upp sina dagar. Så här kring lunch är det väldigt lite folk på gymmet och jag slipper vänta och trängas. Samtidigt längtar jag jättemycket efter att jobba på riktigt och få lite mer rutiner. Allt har sin tid. Vi hörs!


Kommentarer
Postat av: Tesan

Ostchipsen är jättegoda så du MÅSTE testa!!! Vissa kryddar dom med valfri krydda men då man har en smakrik dipp till så tycker jag att det räcker med den naturliga ostsmaken.

2010-12-02 @ 12:10:42
URL: http://tesansblogg.blogg.se/
Postat av: Anna

Jag hittade dig genom mig! :)

Du hade kommenterat på min blogg, så då tittade jag nyfiket in här.



Ha en trevlig helg!

Kram

2010-12-03 @ 14:42:17
URL: http://www.trendotraning.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0