Konditionsträning och massor av snö!


Det är så underbart väder ute! Jag älskar all snö och det är verkligen vackert nu. Det har inte varit uppehåll i snöandet sedan i onsdags tror jag, så det är stora drivor ute :)

Dagens träning blev kondition på gymmet. Riktigt skönt att köra slut på sig själv inför helgen! På vägen dit och hem fick vi pulsa riktigt i all snö, lite extra träning!



Kul bild tycker jag! Illustrerar hur jag kände mig efter konditionspasset.

Ikväll skall vi mumsa på Crêpes med räkfyllning och sedan glass med hemgjord chokladsås. Allt med få kolhydrater såklart! Recept kommer i ett annat inlägg.

Hoppas att ni (jag ser att ni är ett gäng som läser, vilka är ni? Inte många som gett sig till känna, vilket man såklart inte måste...) får en trevlig fredagskväll!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0