Ny vecka!


Ny vecka - nya utmaningar! Kämpar på med plugg och hoppas att orken räcker ända till den 20 december eller så. Längtar väldigt mycket efter julledighet nu... Tid tillsammans med dem man tycker allra mest om och härliga utomhusdagar! Jag längtar :)

Åkte till Friskis & Svettis idag för att gå på Skivstång/kondition, tyvärr utan något större ork och lust. Trots det känns det såklart skönt efteråt, men inte som det brukar. Tror att det beror på att dagen i övrigt varit energikrävande och att jag längtar så mycket efter ledighet.

Nu skall jag bläddra i boken "Julgodis" av Johanna Westman för att få lite inspriation till ett julbord som vi skall fixa i helgen för ett gäng vänner. Det skall bli så mysigt!




Har ni något favorit-julgodis? Jag är ute efter både super-onyttigt och nyttigt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0