Vem är jag?

Vem är då personen som sitter bakom datorn och skall skriva alla inlägg som hamnar på den här bloggen? Till namn och utseende väljer jag tillsvidare att vara anonym. Varför vet jag inte, men det känns bäst och så får det bli!

Men någonting om mig själv kan jag väl säga? Jag är en 23-årig tjej som bor tillsammans med min sambo i en mellanstor stad i Västsverige. Jag älskar träning och allt som har med det att göra!

Mat är också en stor passion, jag gillar verkligen att stå i köket bland grytor och kastruller. När jag lägger upp matbilder och andra matinlägg kommer ni att märka att jag äter ganska kolhydratfattigt, detta då jag tidigare haft en mage som spökat väldigt, och som blivit bättre när jag sedan ett par månader dragit ner på kolhydraterna. Så här i början har jag bestämt mig för att vara hård med mig själv, för att så småningom "unna" mig själv sådana kolhydrater som jag tycker om i sådana mängder jag klarar av. Formen för detta är inte fastlagd, men jag tror att det kan bli så att jag äter fritt på helger och "strikt" på veckorna.

Annars består mitt liv ganska mycket av studier då jag pluggar på högskola, humanistiskt ämne.

Det var nog allt för nu!
(Jag undrar hur många som kommer läsa det här? Som alla andra bloggare uppskattar jag såklart en kommentar!)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0