En späckad dag!

Idag händer det grejer! För ungefär 1,5 år sedan köpte jag och sambon en lägenhet som vi ägnade några månader åt att totalrenovera innan vi flyttade in. Det enda vi inte gjorde då var att lägga klinkers i hallen. Sen dess har vi sagt att "nästa vecka går vi till golvfirman", men det har aldrig blivit av. Tills förra veckan! Då åkte jag dit och idag på förmiddagen kommer det en kille hit för att räkna på vad det kommer kosta och titta på underlag osv. Jättespännande! Nu återstår bara att bestämma färg och form på plattorna, samt färg på fogen. Allra svårast tycker jag! En så liten detalj men ack så viktigt. Vi är ganska säkra på att vi vill ha kvadratiska mörkgrå plattor, och jag har hittills varit säker på ljus fog, men nu blir jag osäker igen.. Hrm!


Så här alltså, fast med kvadratiska plattor. Svårt!



Måste också läsa ikapp mig på massa, massa kapitel i kurslitteraturen och granska några artiklar inför C-uppsatsen. Och träna såklart :)

Nu - frukost!


Kommentarer
Postat av: Karin - FitnessochHälsa

Jag tycker det låter snyggt med de plattorna och ljus fog. Kul att få lite nytt och fräscht!

2011-02-03 @ 10:53:39
URL: http://fitnessochhalsa.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0