Klick, klick!

Kollage från HM

 

Precis som så många andra tjejer skrek jag argt åt min sambo häromdagen "Jag har inga kläder!!". Precis som om det vore hans fel? "Nähe...?" svarade han lite försiktigt. Nästa morgon satte jag mig och klickade hem kläder från HM:s onlineshop. Mycket bekvämt. Jag har tidigare skrivit att jag verkligen avskyr shopping, men via internet går bättre. Då kan jag prova hemma i lugn och ro och jag slipper all stress som är i butikerna.

 

Idag kom paketet från HM och hör och häpna, allt passade! Det har nog aldrig hänt förut :) Jag gjorde ett litet kollage med några av kläderna jag klickade hem. Utöver de på bilden blev det ett par beiga shorts, ett par beiga chinos, ett blåvittrandigt linne och en beige långärmad t-shirt. Sist men inte minst den här lilla leopardmönstrade strandklänningen som jag tänker strutta runt i på båten i sommar :)

Nu är jag inte i riktigt lika desperat shoppingbehov, även om det känns som att jag alltid har det hängande över mig som ett mörkt moln. Gillar ni att shoppa kläder?


Kommentarer
Postat av: Anna

Vilka fina kläder! Och tur att allt passade. :)

Jag brukar alltid få skicka tillbaka hälften..



NEJ jag gillar inte att shoppa kläder. Träningskläder är kul, men vanliga får jag bara ångest när jag är i behov av. Brukar också beställa på postorder trots att jag bor mitt i Stockholm. Blir så stressad av provhytter.



Ha en trevlig helg! :)

Kram

2011-02-04 @ 11:42:31
URL: http://www.trendotraning.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0