Min matdag

Frukost: Kesella & yoghurt med pecannötter, linfrön, gojibär och solrosfrön. Finncrisp med ost & kalkon.

Mellanmål efter träning: Proteindrink

Lunch: Äggröra, kallskuret och sallad

Mellanmål: Nötter

Middag: Köttfärssås och fullkornsspagetti

Kvällsmål: Finncrisp med ost

Som ni ser blir jag bättre och bättre på att äta mellanmål :) Lunchen blev ett snabbt ihopkok då jag insåg lite försent att det var dags att gå till skolan. Så blir det ibland och jag höll mig mätt länge i alla fall!




Kommentarer
Postat av: Ida

Ser ut att var en bra matdag!

Bättre än min...

Jag är urkass på mellanmål!

2011-02-03 @ 15:46:31
URL: http://dobelieve.blogg.se/vagenhem

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0