Dagens middag - laxfilé med matvete, keso och grönt

Kylskåpet är fortfarande inte så välfyllt som det brukar. Igårkväll gick vi till den lilla mataffären som ligger nära oss, men nästan allting var slut. Framförallt grönsaker. En torr och dassig salladskruka fanns det kvar, inte ruccolla, inte babyspenat - ingenting. Men vi fick i alla fall tag i lite frukostmat. Dagens middag blev en tallrik med lite olika goda saker, även om jag saknade min favorit ruccollan :)

Laxfilé stekt i ugn, matvete, 1/2 avokado, tomat, olivolja och keso

Nu skall jag skriva lite på min hemtenta och sen fundera på om jag skall ta mig ut genom regnet bort till gymmet. Var är min motivation?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0