Dagens middag - Tacos

 

Så här såg det ut på vår köksbänk för någon timma sedan. En av sambons absoluta favoriträtter, själv tycker jag att det är okej men inte så mycket mer. Jag gillar i vanliga fall inte tortilla-bröd utan äter helst med nachochips eller helt utan något brödigt. Idag testade vi Santa Marias "Whole wheat tortilla". Inte vet jag om den är bättre rent näringsmässigt än vanliga tortillas, men väldigt mycket godare!

 

 

Nu skall jag lägga mig i soffan och titta på "På spåret" följt av "Skavlan".

Trevlig fredagskväll mina fina läsare!


Kommentarer
Postat av: Karin - FitnessochHälsa

Gott! Jag brukar också alltid välja fullkornsvarianten när jag äter tortillabröd och tycker att den helt klart är godast.

2011-01-22 @ 09:56:26
URL: http://fitnessochhalsa.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0