Dagens träning - axlar, bröst, triceps

Den här sköna övningen för axlar och triceps avslutade jag mitt pass med idag. Den sög verkligen musten ur mina muskler! Några andra övningar som mitt pass innehöll;

  • Axelpress med hantlar
  • Hantellyft framåt för axlar
  • Triceps-pushdown
  • Tricepsdrag i cabelcross
  • Hantel-flyes
  • Bröstövningar i cabelcross

För att vara måndag kl 11 på förmiddagen var det otroligt mycket folk på gymmet idag! Jag undrar om det är nyårslöften och nyhetens behag... När man tränar på "mitt" gym mitt på dagen brukar man aldrig se mer än kanske max 10 personer, idag var det säkert 30-40. Jag tränar nästan aldrig i vanliga maskiner längre, så jag slapp "slåss" för att kunna träna. Skönt det!

Nu, åter till hemtenta och caseanalys.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0