Dagens träning - kondition & bläbärsmellanmål

Har precis kommit hem från ett riktigt bra konditionspass på gymmet och sitter nu med ett litet mellanmål som har blivit min favorit!

Värm blåbär i micron. Lägg i en klick kesella över de varma blåbären. Slå ev. över en skvätt mjölk (eller grädde om man är på det humöret) och njut :) Jag hade några pecannötter också.

Idag testade jag att lägga in lite hopprep i mitt konditionspass, vilket jag verkligen gillar och kan rekommendera! Jag varvade snabba jämfotahopp med mer "springliknande" hopp och hopp på ett ben. 5 minuter mellan de andra maskinerna gjorde verkligen susen :)

Roddmaskin 10 min
Hopprep 5 min
Cykel 20 min
Hopprep 5 min
Löpband 10 min


I eftermiddag skall jag ha föreläsning i statstik och ikväll blir det lugn och ro med god mat och kanske lite Alfapet (vi har verkligen fastnad för det...). Det är skönt att ha gjort träningen innan lunch tycker jag, så kan man ägna kvällen åt att ha trevligt hemma! Vad tycker ni? Gillar ni träning på dagen eller kvällen bäst?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0