Dagens träning - långpromenad

Att sambon är lång och att jag är kort kan man nog se på bilden ovan. Lite drygt 40 cm skiljer det på oss.

 

En härlig promenad på 90 minuter i förmiddags tillsammans med sambon utgjorde dagens lilla träningspass. Väldigt härligt. Frisk luft och stundtals hala stigar. Inte röjda på hela vintern, men det gick bra ändå! Vi mötte nästan inga människor alls, vilket man alltid gör när man promenerar längs "Kärlekens stig", som den så vackert heter, på vår/sommar/höst. Synd för alla som satt inomhus. En riktigt fin dag har det varit!

 

Ikväll är det hjärnans tur att arbeta, jag har skickat iväg sambon att köpa Alfapet. Ett riktigt roligt spel om ni frågar mig :) Jag skall laga Moussaka och drömma om sommarens segelsemester i den grekiska skärgården. Kanske blir det hallonpaj också, sambons önskan.

 

Hoppas att ni har en fin lördag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0