Dagens träning - skivstång/kondition

Roligt att terminen börjat och att passen kommit igång! Förra veckan (när första passet var) åkte vi ju skidor, men idag fick jag testa det nya skivstång/kondition. Riktigt roligt! Jag är härligt mör i kroppen och skall krypa till sängs strax!

Jag gillar att kombinera det här skivstångspasset med min gymträning. I gymmet kör jag tyngre vikter och bygger starka (stora?) muskler. På skivstången är det fler repetioner, lättare vikter och musklerna blir uthålliga. Bra kombo tycker jag!

Efter att Annika varit i London i helgen blev jag grymt sugen och har nästan pratat omkoll min sambo, kanske blir det en tripp dit om några veckor för oss :) Det vore så roligt!! Men som vanligt med CSN*2 som inkomst känns det alltid dumt att prioritera "onödiga" saker som resor och nöjen :(



Kommentarer
Postat av: Annika

Livet som student är rätt tufft ibland, jag har alltid haft turen att ha 1-2 jobb vid sidan av så har aldrig kännt på det där riktiga studentlivet, men tror mkt väl det kan bli så i sthlm när hyran blir galet hög och allt kommer kosta!



gällande London så var det ju inte så dyrt, vi betalade 450 kr var tur och retur för flyget (ryan air)! Maten var billig och shoppingen likså. Det som kostar som man inte tänker på är väl själva pendlandet i London med t-bana och tåg till och från flyget. Hotellen går ju annars att komma undan med för en billig peng med. Vi bodde på cleavland hotel och de höll hög standard, låg bra till och såg ut som på bilderna i katalogen (http://www.thecleveland-hotel.com/).Dock var det billgare att boka det via hotels.com än på deras egna hemsida. Några av våra kompisar blev rejält lurade på sitt hotell både gällande frukost och rum så jag tror inte på att ta ett fööör billigt hotell.

2011-01-18 @ 00:41:43
URL: http://annikapersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0