Frukost

Åå vad jag längtar tills på fredag! Då åker vi till Trysil med mina föräldrar, syster och systers pojkvän för en veckas skidåkning. Min fina syster har jag inte träffat sedan i början av november och jag saknar henne så det gör ont i hjärtat ibland! Många träffar såklart sina syskon mycket mer sällan än så, men jag har inte vant mig än... Förutom att träffa henne ser jag såklart fram emot skidåkning, mys med resten av familjen, god mat och inga måsten :)

Sitter här och äter frukost, naturell yoghurt, kesella, gojibär, linfrön och en mix med diverse frön och havre. Har suttit och läst lite i mina kursböcker på morgonen och strax skall jag sätta igång med hemtentan. Skulle vara så skönt att vara klar på torsdag kväll, då behöver jag inte sätta mig och skriva direkt när vi kommit hem från Trysil. Vi får väl se!


Skall också ge mig själv ett ordentligt pass i gymmet med fokus på ben, rumpa och mage. Då tror jag att jag orkar skriva som bara den efteråt!


Kommentarer
Postat av: Annika

åh! Har varit i Trysil 2 ggr, lätt bästa skidåkningen! Plugga på så kan du njuta av ledighet sen!

2011-01-04 @ 18:52:45
URL: http://annikapersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0