Gårdagens träning - skivstång/kondition

Lycka under hela passet igår! Så roligt från första till sista minut. Kul att träffa min gamla dagisfröken (som ledde passet) igen, och hennes pass var verkligen kanonbra.

När jag var runt 13 år och började träna med mamma på Friskis & Svettis i min hemstad var det min gamla frökens pass som var favoriten. Hon väckte verkligen min träningslust och hennes pass var ett stående inslag i min träningsvecka under hela högstadie- och gymnasietiden. Sen flyttade jag till grannstaden för snart 4 år sedan och då har det varit andra instruktörer som har pushat mig.

Jättekul att hon var gästledare igår alltså och passet gick lekande lätt även om jag var helt slut under stretchen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0