Promenad och lyx i soffan

Efter att ha skrivit klart två inlämningsuppgifter på morgonen/förmiddagen kände jag mig mosig i hjärnan och bestämde mig för att gå ut på en promenad. Det blev härliga 70 minuter ute i friska luften. Tyvärr är vädret grått och trist, men det gjorde inte så mycket! Promenad är en skön motionsform, särskilt riktigt långa promenader. Pulsen är inte jättehög, och svetten rinner inte, men det är ändå en väldigt skön känsla att röra på sig länge. Efteråt infinner sig (iaf hos mig) en lätt känsla av trötthet som jag älskar. Nu skall jag lägga mig i soffan med en kopp te och läsa Fitness Magazine. Lyxigt! Imorgon drar nya kursen i skolan i gång på allvar.

Ikväll skivstång/kondition, men inte med vanliga instruktören utan istället blir det min gamla dagisfröken som skall stå längst fram i salen. Lustigt men kul :)

 


Kommentarer
Postat av: Annika

kommer ihåg när jag tränade på friskis för några år sedan, då var skivstång/kondition verkligen mitt favvopass! kör hårt!

2011-01-24 @ 16:13:01
URL: http://annikapersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0