Skidlängtan

Sitter i skolan och håller på att bli knäpp av alla begrepp som snurrar i huvudet...! Förändringsprocesser i organisationer heter kursen och det är verkligen jätteintressant, men just nu vill jag bara vara klar med tentan och åka hem och packa inför morgondagens resa till Trysil.




Jag längtar efter att vara utomhus hela dagarna, äga backen och dricka varm choklad i liften. Jag längtar efter att spela sällskapsspel iförd underställ eller myskläder. Jag längtar efter att gå upp tidigt på morgonen och äta riktig skidåkarfrukost. Jag längtar efter tystnaden som nästan gör ont i öronen när man står högst uppe på fjället och ser precis hur långt som helst. Jag längtar tills imorgon!


Nu skall jag göra ett sista ryck, önska mig lycka till!


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0