Tips på kokböcker?

Jag älskar kokböcker! Kan ligga i sängen på kvällarna och bläddra och bli hungrig :)

Nu vill jag ha era bästa tips på kokböcker som är fullproppade med härliga, och gärna nyttiga, recept. De flesta kokböcker jag har är för lite festligare (och onyttigare) tillfällen, så nu behöver jag fylla på förrådet för att inte tappa inspirationen att äta riktigt nyttigt i vår.

 

Till vänster: En klassiker som väl nästan alla har i sitt hem? Till höger: En kokbok som jag är sugen på att köpa, "Familjens hälsokokbok". Någon som har den?

 


Kommentarer
Postat av: Anna

Bästa "kokboken" tycker jag är Google. Men vill du ha en bok att bläddra i tycker jag du ska köra Rutiga Kokboken el. liknande. Där får du mest recept & kan alltid "nyttifiera" dem om du vill äta hälsosammare.



Jag har även laddat ner Vår Kokbok som app till min iPhone. Supersmidigt!

2011-01-16 @ 18:16:07
URL: http://www.trendotraning.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0