Rapport

Oj, så många ni var som var här och tittade igår. Och inga nya och roliga inlägg fanns att läsa! :( Jag har flera goda recept som bara väntar på att få läggas upp, och kanske borde jag skriva att jag trots mitt löphat har varit ute på en ganska sköng springtur i förra veckan?

Bästa träningspasset på länge hade jag igår, Cirkelfys. Så härlig känsla att pressa kroppen till tyngre vikter, fler repetioner och några extra deciliter svett.

Solen steker dagarna i ända här på västkusten (säkert likadant i resten av landet också). Jag passar på att vara ute så mycket jag kan och se till att huden hinner få lite färg innan Greklandsseglingen om bara en månad. Skriver på min C-uppsats för glatta livet, just nu resultat och diskussion så det går verkligen framåt!

Nu är det frukostdags, min standard:
  • Kesella med hallon, blåbär och linfrön
  • Grovt bröd med kokt ägg
  • FinnCrisp med ost och skinka

Sen håller jag mig mätt läääänge, och är fortfarande dålig på att äta mellanmål på förmiddagarna. Men eftermiddagarna går bättre!

Dricker mycket av favoritdrycken i värmen nu. Fun Light med Kiwi och Green tea, med isbitar såklart. Den vill jag verkligen tipsa om, somrig smak som påminner om isglass!



I eftermiddag skall jag ta mig i kragen och lägga upp några goda recept till er mina läsare! Om ni lovar att testa och kommentera ;)


Ingen blogglust...

Jag har inte försvunnit från jordens yta, bara tappat min blogglust. Förhoppningsvis hittar jag den snabbt igen! Tack för att ni tittar in ändå, era tålmodida stackare!

Kram,

Äntligen träning!

Efter en veckas semester och en veckas sjukdom är jag äntligen på banan igen! Rivstartade med ett av mina favoritpass, Cirkelfys. Som en extra bonus gav oss instruktören 2 extravarv och jag var totalt slut efter de 75 minutrarna. Det kändes jätteskönt att komma igång, och förhoppningsvis är jag så pigg i benen att jag orkar springa imorgon. Det har jag lyckats bli sugen på under min träningspaus. Under sker!


Ny favorit i träningsväskan!

Jag är nästan alltid på jakt efter den perfekta serien med hudvårdsprodukter. Älskar (vilket nog flaggat för på bloggen tidigare) Body Shops produkter, men har hittat en ny billighetsfavorit! Pulse Sport från Ldb. Luktar superfräscht och gör jobbet! Deodoranten funkar superbra för mig, och lotionen gör mig mjuk efter duschen. Perfekt att ha i träningsväskan!

 

Har ni någon favoritserie, dyr eller billig?

 


Knapp förbättring...

...på sjukdomsfronten. Det här var en envis liten rackare till bacill. Nu har i alla fall febern släppt och bara snuva och lite halsont kvar. Vilar från träning idag också, men imorgon är det dags känner jag!

Nästa vecka blir en bättre bloggvecka, jag har flera fantastiska recept som jag skall lägga ut så håll utkik :)



RSS 2.0