Kvalitetstid med min stora kärlek

Jag och min sambo har båda ett väldigt upptaget liv. Han pendlar 10 mil enkel väg varje dag och är sällan hemma före 20.00 på veckodagarna. Jag tränar nästan varje dag, han försöker hinna med i alla fall 3 gånger/vecka. Vi har båda mycket plugg i perioder.

Jag klagar inte, jag vet att det är mycket värre för många andra, allra helst om man har barn som skall hämtas/lämnas osv, osv. Men vi ses inte alltför mycket på veckorna och de senaste helgerna har varit helt galna! När vi ätit middag hamnar vi (som många andra antar jag) framför tv/dator och strax är det dags att gå och lägga sig. Vi försöker sitta och bara prata med varandra en liten stund varje dag, men av någon anledning blir det inte alltid av. Ibland stänger vi av tv:n och datorn och tar fram ett vanligt sällskapsspel/kortlek. För oss har det blivit kvalitetstid, att spela spel. Ikväll blir det TP! Sist vann jag, hoppas att det upprepar sig idag!

Julklapp till oss från mina föräldrar för 2 år sedan, välanvänt!

 

Vad är kvalitetstid med dina nära och kära för dig?





Kommentarer
Postat av: Annika

Man SKA vara kräsen när det gäller personliga tränare. Man passar helt enkelt inte med alla och eftersom de är så pass dyra är det viktigt att det känns rätt. Jag har provat 4 st men skulle bara rekommendera en, den jag har idag. Det tråkiga är att han är här i västerås och jag efter nyår flyttar till sthlm :/



Vart bodde du? i vilken stad?

2010-12-20 @ 22:31:52
URL: http://annikapersson.blogg.se/
Postat av: annika

Jo klart att det finns bra i sthlm men jag och min pt här i Västerås jobbar lite ihop vid sidan av, så vi här helt klart en speciell relation. Får därmed också ett bättre pris. Har känt honom i 1.5 år. Vi tränar ihop varannan vecka i dagsläget. Numot handledning och jullov! :)

2010-12-21 @ 07:47:11
Postat av: Karin - FitnessochHälsa

Perfekt kvalitetstid och sällskapsspel är ju såååå roligt! Det kommer jag se till att vi spelar hemma hos oss under julen!

2010-12-21 @ 08:36:15
URL: http://fitnessochhalsa.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0