Önskelista


Nu är det bara 16 dagar kvar till julafton, det kommer gå så himla fort! Jag har som sagt tenta på lördag och tiden tills dess lär rinna iväg fortare än jag fattar. Nästa vecka börjar en ny kurs i skolan och den veckan skall jag jobba stenhårt för att kunna vara ledig från och med den 20 december och hela julen. Julklappsinköpen är nästan klara, så när som på några små grejer som jag räknar med att kunna inhandla dagarna innan julafton!

Så här ser min önskelista ut:
  • Svarta glas ur serien "Mine" från Kosta Boda
  • Parfym "Boss woman" från Hugo Boss
  • Träningskläder (såklart)
  • Produkter ur serien "Japanese Cherry Blossom" från The Body Shop
  • Morgonrock (har sett en så himla söt från Bondelid med volanger och "gull-rosa" färg)
  • Fårskinnstofflor (mystema :))
  • Böcker i massor, alla typer går bra - jag plöjer allt!
  • Prenumeration på Fitness Magazine, jag har ju tidigare skrivit att jag av någon outgrundlig anledning bara köper lösnummer av denna favorittidning


Vad har ni önskat er?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0