Dagens träning - Intervall/flex

Idag testade jag en ny träningsform, Intervall/flex. Riktigt kul och tufft pass! Jag har tidigare testat Spin/Flex vilket jag skrivit om, och flexdelen var samma. Istället för spinning innehöll passet intervallträning som fick hjärta och muskler att jobba ordentligt. Jag tror verkligen att flex-delen är viktig för oss som tränar mycket, men jag kan inte hjälpa att jag blir lite uttråkad... Förhoppningsvis blir det bättre ju fler gånger man kör passet, det känns redan roligare än första gången. Favoritdelen i passet är ändå intervallerna - såklart.

 

Har köpt ett nytt träningslinne idag också, här kommer en bild på mig iförd det strax innan avfärd till dagens pass. Ser lagom sur ut men är faktiskt bara koncentrerad ;) Från Nike, 199 kronor. Som hittat!





Kommentarer
Postat av: Annika

woho äntligen bild :)

2011-04-13 @ 21:13:16
URL: http://annikapersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0