Dagens träning - axlar, bröst, triceps

Mötet med golvläggaren gick bra, han kändes väldigt kompetent och jag tror att det blir kanon det här! När vi hade sagt hejdå åkte jag direkt till gymmet för att köra ett pass med fokus på axlar, bröst och triceps. Jag hade supermycket energi och kände mig riktigt stark. Måste komma ihåg att öka vikterna nästa gång!

Det bästa med dagens pass var när jag satt på en lutad bänk och körde hantelpress. Herregud vad stark jag såg ut, och kände mig! Vilken lycka :D Det gjorde min dag!


Nu - lunch bestående av köttfärssås och fullkornsspagetti från igår. Sen blir det ännu mer läsning i seeeg kurslitteratur. Men, om jag vill vara ledig i helgen så måste jag!

Vi hörs!

Kommentarer
Postat av: Ida

Härligt med bra känslor på gymmet!! :)



Lycka till med läsningen, så att du kan få en skön ledig helg sen!!



// Ida

2011-02-03 @ 15:45:16
URL: http://dobelieve.blogg.se/vagenhem

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0