Handla träningskläder?

Jag har flera gånger här i bloggen nämnt att vi inte har särskilt bra sportaffärer där jag bor. Ett Stadium finns det, men de har inte så mycket träningskläder som passar mig utan mer friluftsprylar, vanliga kläder, skor och ytterkläder. Det finns ett Intersport också och de har en lite större avdelning, men väldigt konstiga kollektioner tycker jag... Inte alls snygga! Jag undrar vart jag skall få tag på snygga träningskläder?

Var handlar ni helst? På internet? I butik? Tipsa mig gärna, både Stockholm, Göteborg och internet är platser jag besöker titt som tätt :)

Fint linne från Nike

 


Kommentarer
Postat av: Annika

Om du inte hittar några kläder i Trollhättan (visst var det där du bodde, blandar jämt ihop det mer Borås!) så åk till GÖteborg och handla på dig rejält! När jag bodde i Västerås/örebro åkte jag ofta till sthlm om jag inte hittade något!

2011-02-06 @ 16:51:18
URL: http://annikapersson.blogg.se/
Postat av: Cami

www.sportamore.se (fri frakt & fri retur), www.ellos.se :)

2011-02-12 @ 09:32:33
URL: http://camillasvilja.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0