Segelbåtslängtan

Under hela min uppväxt hade min familj segelbåt och på den spenderade vi vecka efter vecka under sommarlovet och såklart otaliga helger under vår/höst. Jag saknar det väldigt mycket och är väldigt glad att vi skall segla i sommar. Min sambo har inte växt upp med segelbåt men blir mer och mer intresserad och jag hoppas innerligt att sommarens äventyr skall vända över honom helt och hållet på min sida :) Idag skall vi åka ner till Göteborg och gå på Båtmässan, kanske kan det påverka honom lite grann? :)

 

Vad skall ni göra denna blåsiga lördag?


Kommentarer
Postat av: Thea

Det är något speciellt att vara ute med båt, aldrig segelbåt för mig tyvärr. Men jag älskar båtlivet. Underbart skönt.

2011-02-05 @ 17:05:59
URL: http://theasutmaning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0