Fredag och förberedelser

Härliga fredag! Jag har precis kommit hem från gymmet där jag svettades på löpbandet i nästan en timma. Skönt!

Ikväll skall vi förbereda det mesta inför morgondagens julbord för ett gäng vänner. Baka lussebullar, rulla köttbullar, göra julgodis och det roligaste av allt - städa. :(

Vi hade bestämt oss för att inte ha så många rätter och godisar/bakverk på julbordet, men hur lätt är det? :D Nu står jag med världens längsta lista på saker som jag vill fixa inför imorgon. Tur att det inte är jul jämt!


Hoppas att ni får en trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: ♥ ♥ ♥ BAMBI - ska gifta sig i Thailand! ♥ ♥ ♥

Åh, va mysigt med julbord! Hoppas att ni får det riktigt trevligt! Det kan ju inte vara så lätt att stryka saker från julbords-listan, det är så mycket som är "obligatoriskt" på ett julbord!

2010-12-03 @ 16:47:06
URL: http://bambi.blogg.se/
Postat av: Hälsa & Träning

Nej det är inte lätt att välja bort grejer! Men när klockan var halv ett i natt sa jag "Nej, det blir inga Bounty-bollar" och gick och la mig :D Så ett liiiitet bortval gjorde jag i alla fall!

2010-12-04 @ 08:42:43
URL: http://halsaochtraning.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0