Lördagsfrukost

Härliga lördagsmorgon! Ett lätt snöfall utanför fönstret och jag sitter med en varm kopp te :)

Min frukost idag, mätt och nöjd! Avokado, keso, ägg, skinka, sallad & tomat.

 

Gårdagskvällen var underbar! Det är så härligt med en riktigt nära vän som jag har kännt nästan hela mit liv och som kan mig utan och innan. Vi satt uppe halva natten och diskuterade allt mellan himmel och jord. Egentligen hade jag och sambon planerat att åka till Stockholm på måndag för att göra våra sista julklappsinköp, men vi har ändrat våra planer och det innebär att jag hinner träffa bästa bästisen 3 dagar nästa vecka också innan jag beger mig mot Västerås där vi skall fira jul. När jag kommer hem har hon åkt och då dröjer det länge innan vi ses igen... Men det skall jag inte tänka på nu!

Senare idag åker vi till Göteborg för att gå lite på stan, och ikväll är vi bjudna på middag hos vänner där nere. Det blir en bra dag! Först skall jag åka till gymmet och träna. Blir nog ett pass med bara favoritövningar, det är jag sugen på :)

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0