Lövbiffgryta med ädelost

Nu är jag mätt och nöjd! Kvällens middag åt jag tyvärr ensam då sambon ägnar sig åt tentaplugg på universitetet denna lördagskväll. Själv skall jag läsa min nya Topphälsa-tidning och titta på sista avsnittet av "Så mycket bättre".

Lövbiffsgryta med ädelost
400 gram lövbiff
2 dl grädde
Kalvfond
Ädelost
Stek lövbiffen i smör, salta och peppra. Häll över grädden, smula i ädelost och sätt i lite kalvfond. Låt koka ihop. Servera med avokadosallad eller något annat som du gillar!

Ha en mysig fredagskväll!


Kommentarer
Postat av: Annika

Hej!

Kul att du hittade in till min blogg. Hotellet i London ligger nära Hyde Park, mellan Bayswater och Paddington. Här är adressen om du själv vill boka: http://www.thecleveland-hotel.com/

Dock mkt billigare att boka via hotels.com :)



Blev så nyfiken, vad pluggar du? Bor du i Sthlm?

2010-12-11 @ 23:43:08
URL: http://annikapersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0