Öm i halsen & fredagsmys

Sitter här med en öm/torr hals och en stor kopp med mitt nya favoritte, Indian Chai. Imorgon är det tentadags och jag känner mig ovanligt lugn. Skönt! Pluggade hela förmiddagen och sen bestämde jag och en kompis att vi inte kunde lära oss mer och åkte för att köpa lite julklappar och mat till fredagsmyset. Det blir en lugn hemmakväll framför tv:n med hemmagjord pizza för mig och sambon. Som tur är är det inget "På spåret" idag (vilket annars är vårt givna fredagsprogram på tv) på grund av Nobelfestligheterna. Idol-finalen får alltså odelad uppmärksamhet, tror jag! :) Har ni följt säsongen och vem hejar ni på? Vi har knappt tittat någonting, så jag har ingen aning om vem jag skall heja på. Vill ändå se finalen av någon anledning, kanske för att vara uppdaterad på vad som händer? Jag har läst att de är ett kärlekspar (??) på Aftonbladet - kan bli spännande om det nu är sant...


Imorgon efter tentan hoppas jag att halsömheten gått över så att jag kan träna ben/rumpa/rygg på gymmet och åka längdskidor. Efter passet i onsdags känner jag av lite träningsvärk i en ryggmuskel som jag inte tidigare vetat att jag har. Härligt!

Vad bjuder er helg på?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0