Dagens träning - spinning

Det är verkligen inte ofta jag känner mig osugen och opeppad när jag beger mig av till Friskishuset. Allt som oftast är det favoritstunden på dagen, tid att koppla bort alla tankar och bara fokusera på mig och min kropp. Idag kändes det tyvärr inte så! Jag var trött, seg, irriterad och inte alls sugen på att sätta mig på spinningcykeln. De få gånger jag känner så här brukar det bli bättre en bit in i passet och efteråt känns det alltid underbart skönt att jag kämpade mig igenom träningen trots att jag inte "ville". Men idag kändes det tungt under precis hela passet. Efteråt var jag såklart nöjd med mig själv men hade inte den där riktiga endorfinkänslan i kroppen. Nåja, imorgon är en annan dag och då känns det garanterat roligare igen :)

 


Kommentarer
Postat av: annika

har sett ngn bild förut men det är ju inte var dag direkt ;)

2011-04-13 @ 21:49:38
URL: http://annikapersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0