En vanlig måndag

Inte mycket att skriva om min dag idag, har suttit i skolan hela dagen och fixat med enkäten till min studie. Läst några artiklar har jag också gjort och börjat klura på litteraturgenomgången. Helt plötsligt var klockan halv 5 och jag var tvungen att gå hem för att göra mat och packa träningsväska :) Ett skönt pass Skivstång/kondition fick inleda veckan. Imorgon blir det ett pass på gymmet och sen ingen mer regelrätt träning den här veckan. Lite skidåkning och ridning på islandshästar hos min fina syster skall jag hinna med i alla fall!

En bild på min frukosttallrik bjuder jag på!

 

Skall skriva ett blogginlägg med en fruktansvärt god Quornpastasås som vi gjorde i fredags, det måste det testa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0