Test av kosttillskott - första recensionen

För någon vecka sen fick vi en leverans med kosttillskott hit hem och jag skrev ett inlägg om detta. Nu har vi testat några av grejerna och här kommer en första recension! Då alla har olika åsikter om kosttillskott och dess nytta skriver jag ingenting om det, utan kommenterar bara själva "ät-upplevelsen".


Star Bar med smak av Blåbär:
Smakar gott vid första tuggan. Vit choklad och blåbär. Eftersmaken är något konstgjord och jag tycker att det smakar mer som Hubba Bubba-tuggumi eller liknande "småbarnsgodis" än blåbär. Sambon tycker att denna är den bästa av de bars vi testat! Båda Star-Barsen är mättande och passar som mellanmål.
Jag: 3/5
Sambon: 4,5/5

Star Bar med smak av Chokladkola:
Smakar som godis. Segare konsistens än blåbärssmaken, tar ganska lång tid att tugga sig igenom en bar.  Jag tycker att den här smaken är bäst, smakar inte syntetiskt. Inte för söt, men har ändå tydlig chokladkola-smak. Sambon gillar den inte lika mycket som blåbärssmaken. Båda Star-Barsen är mättande och passar som mellanmål.
Jag: 5/5
Sambon: 3/5

Whey-80 med vaniljsmak:
Klumpar sig mycket mer än Fit & Smart-pulvret som jag haft innan. Sambon mådde illa av lukten och smaken, jag tyckte att det var okej men inte mer. Smakar lite "jolmigt" och är ingenting jag kommer köpa igen!
Jag: 2/5
Sambon: 1/5



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0