Dagens träning - ett ordentligt kombinationspass

Pust och stånk! Precis hemkommen efter nästan 2 timmar på gymmet. När jag åkte dit hade jag siktet inställt på mitt vanliga pass för axlar, bröst och triceps, vilket jag också genomförde. När jag efter ca 50 minuter var färdig fick jag för mig att jag skulle ta igen missade pass i början av veckan och satte mig därför på en av cyklarna för att toktrampa mig igenom knappt 40 svettiga minuter. När jag gick från gymmet kände jag mig ungefär som en torktumlad disktrasa, så trött och svettig var jag. Fast hur blöt är en torktumlad disktrasa? Jaja, ni förstår kanske hur jag menar ändå :)

Nu skall jag fixa lite här hemma och förbereda kvällens middag som jag tror blir något liknande den här rätten:


Laxpasta, men min blir nog med räkor och sparris också. Vi får väl se!


Skall också njuta av goda praliner som jag fick i veckan, de ser riktigt mumsiga ut där de ligger i sin fina lilla celfonpåse på köksbänken!

Hoppas att ni får en fin fredagskväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0