Dagens träning - rygg, baksida axlar & biceps

Cyklade till gymmet i underbar sol med lite vind fläktandes i håret, bra start! Väl på plats körde jag mitt rygg/baksida axlar/biceps-pass och cyklade hem igen i ännu mer strålande sol :)

Mitt pass bestod av:
  • Latsdrag
  • Rodd i cabelcross
  • Baksida axel-drag i cabelcross
  • Biceps i cabelcross
  • Diagonala rygglyft på boll
  • Rygglyft på boll
  • Utåtrotation i cabelcross
  • Hantelrotation

När det är så fint väder ute är jag inte alls sugen på att ta mig till föreläsningssalen i eftermiddag, skulle mycket hellre gå en långpromenad eller åka skridoskor. Men, det får bli till helgen istället!

 

Hoppas att ni mina kära bloggläsare får en fin tisdag!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0