Fredagsmys!

Träningspasset igår var fantastiskt roligt, jobbigt och bra! Eftersom att jag inte tränat sen i måndags var jag tokladdad och körde rent ut sagt skiten ur mig. Nöjd med mig själv åkte jag hem. När jag duschat och läst lite i Fitness fick jag ett sms av sambon "Jag har köpt något som du kommer tycka om". !?!?!? Toknyfiken gick jag runt som en osalig ande i lägenheten och väntade på att han skulle komma hem. Det visade sig vara knäckebröd från Saluhallen i Göteborg som vi åt på SPA:t förra veckan och som vi nästan svimmade av för att det var så gott, och ett gäng praliner från samma ställe. Mums! En riktigt bra fredagskväll blev det :)


Räkor med tillbehör framför På spåret

 

Jordgubbar att doppa i vit choklad och praliner framför Skavlan

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0