Hemma igen!

Som jag flänger och far! Äntligen har vi landat hemma och jag kan skriva ett blogginlägg ;)

Dygnet på Sankt Jörgen Park Resort var HELT underbart!! Vi kom dit vid 15-tiden på måndagseftermiddagen, checkade in och lämnade väskorna på rummet innan vi gick ner till spaavdelningen. Rummet var jättefint och där fanns en flaska bubbel och chokladpraliner! Spa:t var jättefint och vi var så lugna och avslappnade när vi gick därifrån 3,5 timma senare. Uppe på rummet gjorde vi oss iordning för middagen och drack bubbel och åt praliner :) Sen ner i restaurangen för att avnjuta en helt underbar middag. Jag kan inte i ord beskriva hur gott det var och vilka fantastiska viner de valt ut. Jag är lyrisk! Efter middagen satt vi framför brasan i hotelloungen och drack ytterligare ett glas bubbel som hotellet bjöd på :) Möra i kroppen och tokmätta av all god mat somnad vi gott i de sköööööna sängarna! Frukosten var utan tvekan den bästa hotellfrukost vi någonsin ätit. Ett kort besök i spaavdelningen innan vi åkte hem igen på förmiddagen. Ett fantastiskt besök helt enkelt!

Vi kommer helt säkert att återvända till Sankt Jörgen, men gärna en vardag då det inte är så mycket folk (alltså inte alla ♥ dag, verkar vara många som firar...) och helst under golfsäsongen då de har en fin golfbana i anslutning till hotellet!


Gårdagen spenderade jag på olika möten och jobb, kom innanför dörren här hemma vid 22.30 och slocknade direkt. Nu på morgonen har jag varit på gymmet. Rygg, baksida axlar och biceps fick sig en omgång men jag kände mig tyvärr inte helt 100, bättre lycka nästa gång :) Nu skall jag äta lunch och sen skriva klart min hemtenta (förhoppningsvis...)!


Kommentarer
Postat av: Ida

Låter som en härlig vistelse!

Det skulle jag behöva nu!! :)

2011-02-18 @ 23:02:25
URL: http://dobelieve.blogg.se/vagenhem

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0