Lycka i mataffären

Idag handlade jag i en ny mataffär som jag bara handlat mjölk i på väg hem från gymmet förut. Vilken kalasaffär! Så mycket mer ekologiska varor än i min vanliga mataffär och många (för mig) nya och hälsosamma produkter. Stort utbud av mitt favorit mat-märke Saltå kvarn.

 

Jag älskar att deras produkter är ekologiska och har bra näringsinnehåll. Dessutom är förpackningarna så fina att jag mer än gärna låter dem stå framme på köksbänken! Idag köpte jag deras osvavlade aprikoser, vildris-mix och dinkelmjöl. Jag är sugen på att testa deras juicer, vilket jag aldrig gjort. Någon som har?

 

Nästa gång jag är i Stockholm måste jag besöka deras butik på Södermalm. Tänk vilken grej, en affär fylld av fina förpackningar med perfekt innehåll! Tummen upp för företag som Saltå kvarn med en så tydlig ekologisk vinkel!

 


Kommentarer
Postat av: Karin - FitnessochHälsa

Håller med om att Saltå Kvarn är ett riktigt bra märke!

2011-02-12 @ 09:13:08
URL: http://fitnessochhalsa.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0